Imperiul miniPRIX si Printul Pantofilor

          Credeați că Cenușăreasa nu mai există? Credeați că prinții și prințesele au dispărut de mult? Ei bine, vă înșelați. Prinții și prințesele există, se află în fiecare dintre noi. Și eu sunt prințesă și tu ești prinț, nu trebuie decât să ai încredere în tine, în propriile calități și în propriile puteri. Și mai ales… când ne îndrăgostim, fiecare dintre noi suntem prinți și prințese, mai ales când iubim din tot sufletul. Iar eu… eu sunt Cenușăreasa, ce-i drept nu o fată amărâtă, asuprită de o mamă vitregă. Ci o fată normală, îndrăgostită de Prințul Pantofilor din Imperiul miniPRIX. Vă rog, nu țipați la mine, știu și eu că miniPRIX este cel mai celebru magazin online care comercializeză încălțăminte, haine, accesorii, cărți, gadeget-uri, bilete de avion, produse de papetărie, birotică și multe altele; însă… pentru mine, miniPRIX este ca un întreg regat. Oricând îmi doresc ceva sau vreau să ofer un cadou special și practic, cuiva, știu că în Imperiu miniPRIX găsesc tot ce îmi doresc sau am nevoie. De aceea, consider că eu sunt Cenușăreasa, cea mai îndrăgostită fată de alesul ei, Prințul Pantofilor.

Balerini

        miniPRIX a cucerit femeia sensibilă din mine cu o pereche de Balerini cu fundiță. Prima mea pereche de balerini pe care mi i-a dăruit miniPRIX. Deși în povestea standard, fetele probează o mulțime de perechi de pantofi, până reușește Prințul să o descopere pe Cenușăreasa; acum fiecare fată este Ceanusăreasa și fiecare pereche de pantofi aleasă, i se potrivește perfect. Pantofii de cleștar s-au demodat de mult, sunt mult prea fragili, mult prea incomozi… acum Prințul oferă pantofi eleganți, pantofi Stiletto, pantofi cu toc înalt, pantofi din piele naturală, pantofi cu platformă sau pantofi cu talpă joasă. Cristalul este rigid, se sparge, rănește piciorul… pe când o pereche de pantofi din piele naturală sau ecologică, nu face altceva decât să ofere confort, rezistență, frumusețe și bineînțeles acel factor wow, de care are nevoie orice femeie!

Pantof Elegant

      Și ca să nu mă abat de la povestea mea, trebuie să vă povestesc cum mi-am cumpărat prima mea pereche de balerini de la miniPRIX. Trebuie să recunosc, eram destul de reticentă, aveam impresia că la miniPRIX, pantofii și hainele, costă cât mărțișoarele, mi se păreau mult prea ieftini și credeam că mă voi păcăli. Și când colo… mare îmi fu surpriza, Balerinii cu Fundiță pentru Femei, erau excepționali, de o frumusețe rară. Balerinii turcoaz m-au cucerit în primul rând datorită prețului, de numai 39 de lei… mi-am zis că dacă mă voi păcăli, măcar va fi o păcăleală de bani puțini. Și când i-am primit, i-am văzut și i-am probat… am zis că nu poate fi real. Îmi veneau ca turnați, de parcă fusesem acolo când pantofarul îi făurise, după modelul piciorului meu. Și deși sunt din piele ecologică la exterior și din material textil la interior, balerinii sunt mai rezistenți și mai comozi decât puteți crede. Sunt extrem de ușori, moi și mă simt în ei de parcă plutesc. Mersul pe jos devine o plăcere, o activitate atât de naturală și de frumoasă de parcă levitez. Și nu, credeți-mă că nu exagerez… Prințul Pantofilor și miniPRIX mi-au oferit într-o pereche de pantofi, tot ce îmi doream. Ce-i drept, nu doar prețurile și detaliile produsului m-au ajutat, ci și tabelul de mărimi, care este exact. Cum să nu mi se potrivească balerinii, când eu știu perfect ce număr port la picior, iar tabelul reflectă întru totul realitatea?!

Pantof Stiletto

          A fost de ajuns să îmi cumpăr prima pereche de balerini și atunci am înțeles că deși pantofii și hainele, costă cât mărțișoarele, ele sunt de o mie de ori mai valoroase decât un mărțișor. În vreme ce mărțișorul este doar un simbol, pantoful este practic, util și frumos. Femeii, de la picior i se cunoaște frumusețea. Cu cât este pantoful mai deosebit, cu atât va face din femeia respectivă o prezență de neuitat. Și ca o Cenușăreasă veritabilă ce sunt, am profitat de reducerile care s-au făcut de Paște și mi-am cumpărat alte două perechi de pantofi, la fel de veseli și frumoși cum este vremea de afară. Nu am rezistat și mi-am cumpărat o perche de pantofi eleganți, pe care i-am purtat în ziua de Paște și o pereche de pantofi Stiletto, care s-au potrivit de minune în seara de Paște. Indiferent că sunt petreceri în familie sau în oraș, o femeie trebuie să fie frumoasă, oricând, la orice oră, indiferent de locul unde se află.

Happy Easter

         Și bineînțeles că idila mea cu Prințul Pantofilor și miniPRIX nu se încheie aici, sunt sigură că în timp, dragostea dintre noi va crește și se va consolida într-o relație solidă, de lungă durată. Indiferent câți prinți sau magazine se vor mai perinda prin viața mea, eu voi rămâne fidelă iubirii mele supreme miniPRIX. Probabil vă întrebați de ce. În primul rând pentru că miniPRIX mă acceptă așa cum sunt, pretețioasă, cu un venit decent și cu probleme la picioare. Probleme în sensul că nu pot purta anumite modele de pantofi, pentru că fie mă bat, fie mă jenează, fie îmi alunecă picioarul. Iar miniPIX știe exact ce model de pantofi mi se potrivește, îmi cunoaște lungimea tălpii, de parcă ar avea-o scrisă în palmă, și știe exact ce fel de materiale să folosească pentru pantofii destinți mie. Știe că nu-mi plac zorzoanele sau materialele prea rigide, miniPRIX știe că sunt împiedicată și calitatea pantofilor contează foarte mult pentru mine. miniPRIX știe că posibilitățile mele financiare sunt destul de restrânse, de aceea îmi oferă sute de perechi de pantofi la cele mai mici prețuri.

         Cum aș putea să-mi reneg Imperiul miniPRIX în favoarea altuia mai scump și mai pretențios? Cum aș putea să rup legătura noastră strânsă în favoarea altui magazin? Cum aș putea…?! Când miniPRIX mă acceptă așa cum sunt, o Cenușăreasă cu bune și cu rele, dar îndrăgostită până peste cap de pantofii miniPRIX!

miniprix

Și ca un plus… din telefonul meu nu lipsesc niciodată aplicațiile App Store și G-Play; pentru că nu știu niciodată când voi avea nevoie de darurile prețioase ale Imperiului miniPRIX.

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Imperiul miniPRIX si Printul Pantofilor

  1. Andreea zice:

    M-ai omorat cu pantofii! Acum va trebui sa ma duc urgent sa imi cumpar 😛

  2. Pantofii din ultima poza ii are mama si e super multumita de calitatea lor. 🙂 Cred ca o sa ii confisc, ca prea imi plac pietrele de pe ei. :)) Dar pantofii din a doua poza sunt ce mai frumoooosi!!! ❤

Lasă un răspuns

