Happy B’Day to me

Astăzi este ziua mea… fac o mulțime de ani. Nu sunt nici exagerat de mulți, dar parcă nici puțini. E o zi ca oricare alta. Nu pot să îndrug nici 3 vorbe. Nu știu de ce scriu acest articol, deja sunt copleșită de numărul mare de urări. Le mulțumesc tuturor oamenilor, în parte. Le mulțumesc că au sacrificat câteva secunde din timpul lor pentru a-mi ura mie de bine. Vă mulțumesc, îmi faceți ziua mai frumoasă! Îmi crește inima de fericire când văd atâta lume care se gândește la mine. Sunteți frumoși, oameni dragi. Atât de frumoși încât îmi saltă sufletul de bucurie.

Its-my-bday

Nu mai sunt la vârsta la care să exult că este ziua mea. Dacă n-ar fi existat telefonul și Facebook-ul, probabil că aș fi ignorat total această zi. Nu-mi face plăcere că mă apropii de bătrânețe, nu-mi face plăcere că anii trec, nu-mi face plăcere că m-am îndepărtat atât de mult de copilărie, dar… totuși mă bucur în sinea mea. Mă bucur că m-am născut, că trăiesc, că sunt sănătoasă și că sunt iubită de atâția oameni. Iubesc viața, asta este tot ce contează.

De ziua mea, îmi doresc ca familia mea să fie sănătoasă, să nu mai ducă griji, să nu mai fie încercați de viață și îmi doresc ca anii ce vor urma, să ne fie lini și liniștiți. Pentru mine… nu-mi doresc nimic, decât să fiu sănătoasă și creativă, să am putere să scriu și să aștern pe bloguri cele mai bune articole și să particip în continuare la campanii și proiecte mărețe. Știu că dacă voi fi sănătoasă, o să fiu de neoprit. Căci așa suntem noi cei născuți pe 11 și 22, lideri… deschizători de drumuri, capabili și determinați!

Și dacă totuși vremea nu mă ajută… astăzi o să dorm. Mai mult decât de o petrecere, am nevoie de odihnă. Sunt nebună că vreau să dorm de ziua mea?! J) Probabil, dar nu contează, așa sunt eu… diferită! Dacă mai sunt sărbătoriți astăzi, printre cititorii mei, vă urez și eu un călduros „La Mulți Ani”, să fiți fericiți și veseli mereu! Vă pupă sărbătorita number 1! 🙂 

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Happy B’Day to me

  1. La multi ani fericiti! 🙂

Lasă un răspuns

