Sentimente oglindite in pantofi…

         Primăvară… soare… pomi înverziți… flori și miresme peste tot în aer. Odată cu începutul lui aprilie simt că am renăscut. Mă simt de parcă aș avea lumea la picioare. Dar mi-e frică… mi-e frică să ating cu tălpile mele păcătoase frumusețea neîntinată a naturii. O voce în capul meu îmi șoptește: „MiniPrix.roMiniPrix.ro”… și-atunci, femeia sensibilă, dulce și suavă din mine, începe să-și dorească o pereche de balerini. Dar încet, încet, în sufletul meu începe să-și facă simțită prezența, femeia elegantă… cea care își dorește o pereche de pantofi cu toc înalt. Dar nu, nu pot să adorm femeia jovială, nu pot să liniștesc femeia jucăușă, cea care a rămas la vârsta de 17 ani și iubește minunații  pantofi platformă. Eu nu sunt o simplă femeie, sunt un mix de personalități care simte și se manifestă după starea sufletească. Dar ca orice femeie, iubesc pantofii. Dacă n-aș fi încălțată cu pantofii care mă atrag cel mai mult în acea zi… m-aș simți desculță, m-aș simți știrbită, searbădă și incapabilă de a face ceva. Aș fi urmărită de ghinion, nimic nu mi-ar ieși… pentru că în perechile de pantofi MiniPrix, se află toate secretele unei femei.

balerini

        Pentru mine, pantofii nu sunt încălțări. Nu sunt accesorii, nici simple obiecte fără de care n-aș putea ieși pe stradă, căci de, așa cere societatea, să ne încălțăm. Pantofii sunt întregirea personalității mele. Simt după vremea de afară, mă încalț conform simțirilor mele și sunt așa cum mă arat lumii. Sunt frumoasă, sunt sigură pe mine, radiez, mă simt bine… sunt puternică și stăpână pe situație. Dar nu oricum. Nu pot fi o femeie adevărată dacă sunt încălțată în pantofi care nu-mi plac… n-aș mai fi eu… n-aș mai fi eu, Alina, cea care în calea vieții ei sunt presărați laurii succesului. Și cum să pășesc pe crenguțele de dafini, încălțată în pantofi ponosiți de vreme sau lipsiți de personalitate?! Oare n-aș sfida legile atracției?! Oare n-aș sfida legile modei? Ce fel de femeie așa fi eu, dacă nu mi-aș cumpăra cel puțin trei perechi de pantofi pe anotimp?

         N-aș mai fi femeie… sau dacă aș fi, ar însemna că nu pun preț pe frumusețe și nu cred în manifestarea eului prin propriile ținute. Iar eu pun preț pe frumusețe și cred cu tărie în manifestările eului prin ținute și încălțăminte. Și credeți-mă, nu există outfit de succes, fără o pereche de pantofi pe măsură. Pantofii sunt cireașa de pe tort, cum s-ar spune. Pantofii întregesc și oferă ținutei factorul wow. Degeaba porți o rochie de mii de lei, dacă pantofii nu se potrivesc rochiei, din start întreaga imagine va deveni un kitsch. Pun preț pe felul în care mă arat lumii, așa le demonstrez tuturor cât mă iubesc. Respectul meu de sine se reflectă în pantofii pe care îi port. De altfel… pantofii sunt și cartea de vizită a unei femei. Cu cât sunt mai frumoși și mai îngrijiți, cu atât femeie este mai de apreciat.

Pantofi platforma

        Dar pentru mine, frumusețea și calitatea pantofilor nu este direct proporțională cu prețul. MiniPrix nu pune accent pe preț, dar pune accent pe calitate. De ce să dau sute de lei pe o pereche de pantofi dintr-un alt magazin?! Când pot da numai câțiva zeci de lei, pe aceeași pereche de pantofi, dar din magazinul MiniPrix. De ce să mă încăpățânez să plătesc brandul? Când pot plăti numai calitatea, materialul și manopera pantofilor. Se uită cineva pe branțul pantofului meu ca să vadă dacă este de la un brand de renume?! Nu! Eu nu mă raportez la branduri, ci la frumusețe. Eu știu cine sunt, cât valorez, iar personalitatea și puterea mea financiară nu se reflectă în brandul pantofilor meu, ci în frumusețea lor. Am dat în martie mult mai mulți bani pe mărțișoare, decât am dat pe pantofii de la MiniPrix în această lună. La MiniPrix, hainele și pantofii costă cât mărțișoarele. Însă mărțișoarele zac acum într-un sertar, uitat de lume, pe când pantofii îi port zi de zi… căci fără ei m-aș simți ciuntită. Aș avea îndrăzneala să înlocuiesc mărțișoarele cu pantofii. Un fir împletit din alb și roșu este de ajuns pentru a sărbători venirea primăverii, dar parcă primăvara este și mai caldă când o femeie poartă în picioarele sale sfinte o pereche de pantofi noi-nouți. De ce să ofer mărțișoare de tip gablonzuri, care se vor rugini în timp, și-abia rezistă până anul viitor, pe 1 martie? Când pot oferi o pereche de pantofi excepționali, vii prin culoarea și vibrația pe care o emană. Și da… MiniPrix îmi oferă pantofii pe care îi iubesc. MiniPrix îmi pune la dispoziție mii de perechi de pantofi, pantofi de calitate, pantofi comozi și accesibili la preț.

Pantofi cu toc de 10,5 cm

      Astăzi mă pot încălța după starea mea de spirit… când sex appeal-ul mustește în mine, mă încalț cu pantofi din piele naturală. Când mă simt veselă și jucăușă ca o adolescentă, port pantofi cu platformă. Când vreau să trec cu bine de o zi grea, mă încalț cu pantofi casual. Când mă simt mai puternică ca niciodată, port pantofi eleganți. Când vreau să fiu doar feminină, într-o ținută office, port pantofi Stiletto. Când durerile de spate mă înghioldesc, port pantofi cu talpă ortopedică, cu toc comod sau cu talpă joasă. Când vreau să fiu sexy și seducătoare, port pantofi cu toc înalt. Când vreau să fiu o prezență de neuitat și să sucesc mințile oricărui bărbat, port pantofi animal print. Și da, sunt femeie, am nevoie de varietate, iar această varietate la un preț decent nu mi-o poate oferi decât MiniPrix.

         Nu mă dau banii afară din casă, dar mă dau sentimentele afară din trup și trebuie să mă manifest. Dacă nu aș avea zecile de perechi de pantofi prin care pot să mă manifest, probabil că aș înnebuni. Probabil că aș urla și n-aș mai fi capabilă să fiu femeia care sunt astăzi. Pantofii mei sunt ca niște talismane norocoase. O simplă pereche de pantofi îmi poate da curajul și aplombul necesar pentru a reuși. Probabil că par nebună, însă primăvara este mult mai frumoasă când în picioare am o pereche de pantofi MiniPrix. Pentru că primăvara mea începe în pași da dans… iar dansul pantofilor mei este calea către fericirea sufletului meu.

         Primăvara mea se oglindește în pantofii pe care îi port!

P.S. Din gadget-urile mele nu-mi lipsesc niciodată Aplicațiile MiniPrix App Store și G-Play!

miniprix

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sentimente oglindite in pantofi…

  1. Andreea zice:

    offf…ce frumosi sunt !!!!!!!!!!!!!!!! ii vreau pe toti!

  2. Ce interesanti sunt balerinii! Chiar nu am mai vazut perechi cu detallile alea in spate! 🙂

Lasă un răspuns

