Cerere in casatorie…

         Hai, cere-mă în căsătorie… vreau să fiu soția ta. Vreau o nuntă ca-n povești și să știi că nu negociem, vom folosi serviciile unui Fotograf Cluj. Acesta să fie cadoul tău de nuntă pentru mine. Dar cere-mă. Nu te sfii. Au trecut atâția ani de când suntem împreună încât mai că aș fi în stare să te cer eu de bărbat pe tine. Și se poate așa? Unde mai este tradiția? Unde mai este cavalerismul tău? Dar să știi că nu se mai poate așa, vreau să fiu mireasă, am fost de-ajuns prietenă, iubită, logodnică… acum este timpul să fiu nevastă. Nevasta ta! Știi, m-am cam săturat s-aștept să-ți faci curaj. De ce te temi? Te temi că o să te plictisești? Te temi că a noastră căsnicie te va strânge? Nu-ți face probleme, îți voi oferi libertate. Promit. Când o să vrei să ieși la bere, o să te însoțesc, ar fi păcat să te las singur. Când o să vrei să mergi la meci cu prietenii, o să vin cu tine… să vadă prietenii tăi ce soție cool ai. Când o să vrei să te joci table cu amicii tăi, voi fi cea care-ți va ține pumnii, din dreapta ta, evident. Când o să vrei să fii singur, o să te las singur, dar o să te țin de mână.

Fotograf Cluj

           O să-ți fiu mereu alături și te voi iubi necondiționat, chiar și când vei fi morocănos, chiar și când nu îți va intra nimeni în voie, chiar și când îți vei arunca hainele pe jos, chiar și când îți va fi silă să speli vasele, chiar și când o să mă minți. Dar să nu mă minți prea mult, numai cât este nevoie. Și da, fără amante, dacă vrei mă voi deghiza eu în ce amantă vrei. Mă îmbrac în straie de cameristă, de polițistă… numai să te știu aproape. Cât despre prietenii tăi… nu trebuie să rupi legătura cu ei. Ci numai cu câțiva… Costel e bețiv, Irinel își înșeală nevasta, Alexandru se joacă la aparate, Cristi este burlac, Mircea este cam bădăran, Ionuț îmi face ochi dulci… numai la ei. Atât. Ar fi o influență negativă asupra ta, ne-ar ruina căsnicie. Știu că sunt unicii tăi prieteni, dar ai renunțat tu la mult mai mulți, ce mai contează ultimii șase?!

         Și da, merit o rochie de mireasă albă, merit o superbă verighetă din aur alb și galben, merit propria petrecere de nuntă, propria lună de miere și propriul album foto de nuntă. Dar te-am prevenit… numai cu fotograf Cluj, de fapt cu Andrei și Adina. Pe ei îi vreau la nunta mea. Ei sunt cei mai talentați fotografi. Tu ai văzut ce albume foto realizează? Ai văzut ce artă fotografică și de ce profesionalism dau dovadă? Da? Ei, atunci sunt sigură că mă înțelegi. Pentru ei fotografia este o poveste întreagă, își pun tot sufletul și toată priceperea într-o fotografie. Ei sunt artiștii pe care îi vreau ca să ne realizeze albumul foto de nuntă. Un album cu care ne vom mândri la copiii noștri, la nepoții noștri, la prietenii mei și la familiile noastre.

         Hai… spune-mi că ești de acord! Mă ceri?

         Liniște…

Jadoris

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

