Un prosop ne-a unit

textile-hotel1Știți cu ce mi-am impresionat eu iubitul pentru prima dată?! Cu un prosop. Era toamna târziu, afară ploua infernal, iar el trebuia să vină să mă ia de acasă, pentru ca mai apoi să ieșim la un restaurant. Plouând torențial, el a ajuns la mine acasă ud leoarcă. Fiind atât de ud, primul lucru pe care l-am făcut a fost să îl invit în casă și să-i dau un prosop. Un prosop brodat din categoria prosoape hoteluri, cu care mă mândresc foarte mult. Bineînțeles că l-am ajutat să-și scoată hainele, i le-am uscat. Și nu, nu vă gândiți la prostii, mi-era teamă să nu se îmbolnăvească de pneumonie. Până la urmă n-am mai plecat nicăieri. Am stat împreună în mijlocul sufrageriei mele, îmbrăcați în halate albe din bumbac de cea mai bună calitate, am băut ciocolată caldă, am mâncat bezele și am discutat mult, despre toate nimicurile.

Prosoape hoteluri

Mă amuza teribil pentru că deși se uscase, el nu contenea să-și dea jos din cap prosopul meu, pe care și-l pusese în cap ca pe un turban. Era atât de frumos așa natural și jovial. I-au plăcut foarte mult, atât prosoapele mele, cât și halatele de baie. Toată seara m-a întrebat de unde le-am luat pentru că și-ar fi dorit și el să-și cumpere. Nu vroiam să-i spun, îmi plăcea să-l tachinez zicându-i că aceste articole sunt secretele casei mele. Secrete cu care îmi impresionez iubiții și secrete ce nu pot fi divulgate. Bineînțeles că eu glumeam și până la urmă am cedat. I-am spus că mi le-am cumpărat din magazinul online LenjeriiHoteluri.ro. Magazin care comercializează cele mai frumoase produse, de cea mai bună calitate venite de la parteneri din Pakistan, Egipt, Spania și Moldova. Dar l-am lămurit că LenjeriiHoteluri.ro nu vinde numai prosoape și halate, ci și perne, pilote, lenjerii de pat, dar și protecții pentru saltele.

Atât de seducător a fost cu mine încât i-am spus și faptul că halatele de baie și prosoapele comercializate de LenjeriiHoteluri.ro sunt confecționate din bumbac egiptean, de cea mai bună calitate, pe mai multe grosimi și dimensiuni, cu fir simplu sau dublu. Ba chiar produsele pot fi și brodate la cerere, dar și personalitate prin țesătură. Iar ațele sunt extrem de rezistente la înălbitor. Mare parte din seară ne-a trecut pălăvrăgind despre calitatea prosopelor și a halatelor de baie. Știu, suntem nebuni, însă totul s-a petrecut într-un mod extrem de natural și de frumos.

Acea seară simplă ne-a legat, ne-a făcut să ne iubim și să formăm un cuplu frumos. Un cuplu obsedat de prosoape, halate și lenjerii de pat de cea mai bună calitate. Acest fetiș al nostru, să-i spunem așa, ne-a făcut să ne dăm seama că suntem suflete pereche și că probabil ne vor prinde bătrânețele împreună, în lenjeriile noastre de pat superbe…

Dar stau și mă întreb, oare mai sunt oameni ca noi care să pună așa mult preț pe prosoape, halate și lenjerii de pat?! Oare mai sunt oameni care pun calitatea mai presus de orice?! Eu sper că da… bunul gust, eleganța și calitatea nu au preț! Va pup!

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

