Să vină…

Frigul s-a întors,

Dezolanța m-a cuprins.

Mi-e dor de primăvară,

Nu se îndură să mai vină o dată.

Mi dor de ea de mor,

Mi-e mai dor de ea mai tare

Decât de un iubit pierdut…

Pierdut, apus și dus.

Iubitul mă mai supăra,

Primăvara doar mă bucură,

Mă umple de fericire,

Îmi ridică moralul,

Mă face să zâmbesc.

Întotdeauna primăvara dansez,

Printre flori și iarbă verde.

Îmi împletesc maci în păr,

Strâng la piept zambilele,

Miros lăcrămioarele,

Și lăcrimez peste panseluțele gingașe,

Le spun ofurile mele,

Le mărturisesc păcatele mele

Și le vorbesc despre tot,

Vrute și nevrute.

Dar acum,

Ea întârzie să apară,

Se lasă așteptată,

Încă nu mă vrea în viața ei.

Și iarna se încăpățânează

Să mă prindă în ghearele ei,

Să mă bată cu ploile reci,

Să mă înțepe cu ninsoarea

Înțepătoare ca gheața.

Nu o mai vreau,

O izgonesc,

O trimit departe,

Acolo unde îi e locul,

Poate în Antartica,

Poate în Siberia,

Acolo unde îi e locul,

Acolo unde zăpada și frigul

Sunt la ele acasă.

La mine în casă vreau primăvară,

Soarele să mă mângâie,

Adierea vântului să mă răsfețe,

Pomii înfloriți să-mi cânte

În șoaptă, doinele iubirilor nemuritoare.

Oare o mai întârzia mult primăvara,

Oare m-o mai face mult s-o aștept,

Oare chiar așa merit să mă pedepsească,

Anul, viața, vremea?!

Sunt bună,

Sunt caldă,

Sunt iubitoare,

Merită inocența primăverii.

Să vină îndată,

Să vină acum,

O ador!

Acest articol a fost publicat în Ganduri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

