Crede și simte…

Nu plânge, nu suspina…

Eu sunt alături de tine.

Aici, acum, mereu,

Pentru totdeauna.

Nu fii neîncrezătoare,

Ai întâlnit dragostea, crede-mă.

Ceea ce simțim, și eu și tu,

Nu-i un vis, mâine nu se va spulbera,

Nu ne vom despărți și nu te voi lăsa.

Nu fii nesigură.

Eu sunt altfel,

Chiar dacă nu-ți vine să crezi.

Deși eu mi-am dat seama

Înaintea ta că suntem suflete pereche,

Tu încă te temi.

Nu te teme,

Drumul nostru împreună este lung,

Lin, frumos, sigur.

Nu vreau să te conving eu,

Timpul o va face în locul meu.

Sunt atât de sigur de dragostea noastră,

Încât nimeni și nimic nu mă sperie.

Hai să lăsăm îndoielile,

Știu sigur că mă vei face fericit,

Așa cum și eu sper la rândul meu,

Că te voi face cea mai fericită femeie.

Nu avem nevoie de mijloace ajutătoare,

Nu avem nevoie de nimic,

Noi ne avem pe noi.

Ne vom ajuta,

Ne vom susține,

Ne vom completa,

Ne vom iubi,

Ne vom certa,

Dar nu vom adormi niciodată supărați,

Seara tot ne vom da o sărutare,

Noaptea tot ne vom îmbrățișa.

Pentru că oricât ar fi viața de grea,

Vom ști să-i trecem obstacolele,

Împreună, de mână…

Nu crezi?!

Așa de greu îți e să crezi?!

Vei vedea, Dumnezeu ne iubește.

Ne-a despărțit la naștere,

Ne-am născut îngemănați ca spirite,

Din două mame,

Din doi tați,

Dar din aceeași iubire dumnezeiască.

Ne-am căutat o viață,

Ne-am căutat prin orașe diferite,

Ne-am căutat chiar și prin țări diferite,

Și până la urmă,

Viața ne-a adus în același punct,

În același loc,

Într-un moment perfect,

Optim, pentru a ne încropi iubirea noastră,

Pentru a crește iubirea

Și pentru a naște copii.

Vreau mulți copii cu tine,

Frumoși cum ești tu,

Cu ochii tăi,

Gura ta,

Sensibilitatea ta…

Vreau niște copii care să-ți semene,

Dar care să aibe numai o fărâmă din mine.

Pentru că tu ești perfectă,

Ești a mea…

Crede și simte…

Acest articol a fost publicat în Ganduri și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

