Aș pleca în Bulgaria…

Zilele acestea au fost extreeeem de geroase, așa cum nu au mai fost din 1961, cică. Chiar azi-noapte s-au înregistrat la Buzău -18 grade, ceea ce din punctul meu de vedere a fost crunt. După ce am ieșit de sub codul roșu de viscol, acum ne-a acaparat cu totul gerul. Groaznic… cum să te bucuri de zăpadă când afară este în asemenea hal de frig?!

Într-o seară la știri, la rubrica meteo, s-a spus că valul de aer rece, dar mai ales zăpada, au venit tocmai din America. Știți povestea cu newyorkezii care au înfruntat și ei gerul și ninsoarea, cu nemiluita. Măi și eram așa bucuroasă, credeam că zăpada de America este magică, credeam că gerul de New York miroase a „Sex and the City”, dar pe naiba… gerul e ger și zăpada e zăpadă. Nu-i nicio diferențe, de oriunde ar veni ea. Și ce tristă sunt, nici nu vă imaginați cât m-a întristat descoperirea mea. Când am văzut primii fulgi de nea aș fi chemat Crăciunul înapoi, dar când am văzut că ninge 4 zile într-una, m-am speriat. Feeling-ul nu m-a înșelat, vremea avea să facă prăpăd. Ceea ce a și făcut.

Am stat în casă de-o săptămână de mi s-a urât. Nu prea m-am încumetat să mă aventurez în inima frigului tăios, în sânul omătului gros și rece. Brrr. Dar așa mi-a venit un dor de ducă, încât aș pleca și mâine. Aș pleca și nu m-aș mai întoarce până-n aprilie când înfloresc lalele, atât de tare m-am săturat de frig. Aș vrea să plec într-un loc mai îndepărtat, nu în România, ci mai de grabă la vecinii noștri, m-aș cățăra pe primul munte, m-aș lăsat răsfățată de soare, aș schia, m-aș da cu sania… dar nu, nu la noi, la noi e super ger. Aș pleca în Bulgaria. Da, clar, aș pleca la ski Bulgaria! Am înțeles de la apropiații mei că stațiunea montană Bansko din Bulgaria este fabulos de frumoasă și că este extrem de potrivită pentru o vacanță. Știu că sună ciudat că aș vrea să plec de la zăpada din România la cea din Bulgaria, dar de, Bulgaria e Bulgaria.

         Am intrat pe TravelFan.ro și-am văzut ofertele lor pentru ski Bulgaria în stațiunea Bansko și sunt super avantajoase, chiar m-am mirat. M-aș putea caza cu succes la un Hotel de 4 stele din Bansko și astfel m-aș putea bucura nu doar de ski și nebunie în zăpadă, dar aș mai fi și răsfățată, hotelul bucurându-se de restaurant, lobby bar, room service, piscină interioară, centru de fitness, sauna, săli de masaj, biliard, tenis de masă, magazin și multe altele. Nu-i așa că mi-ar sta extraordinar de bine pe schiuri?! Nu-i așa că aș arăta ca o divă la masaj?! Nu-i așa că aș fi de invidiat la saună?! Nu-i așa că bălăcitul la piscina și centrul de fitness sunt activități super faine pentru sănătate?!

Oh, Doamne, asta da viață! Ce spuneți, să plec?! Da, o să plec, decât să stau în casă în fața laptopului, mai bine îmi ofer această vacanță bine meritată. Vă pup, pa pa!!! 🙂

TravelFan

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aș pleca în Bulgaria…

  1. rebecareb zice:

    Ce viaţă frumoasă!!!
    Cine n-ar vrea să vină ?!

Lasă un răspuns

