Mereu…

Mereu trăiesc,

Mereu simt,

Mereu mă mint,

Mereu m-amăgesc,

Mereu mă-ntristez,

Mereu caut totul,

Mereu nu găsesc,

Mereu în viață,

Mereu ca moartă,

Mereu iubesc,

Mereu mi-e dor,

Mereu cred,

Mereu pierd,

Mereu sufăr,

Mereu visez,

Mereu lupt,

Mereu pierd,

Mereu mă transform,

Mereu mă pierd,

Mereu mă caut,

Mereu mă găsesc,

Mereu m-alung,

Mereu mă strâng,

Mereu plâng,

Mereu mă iau în râs,

Mereu zâmbesc,

Mereu colind,

Mereu cerșesc,

Mereu flămândă,

Mereu însetată,

Mereu fără iubire,

Mereu fără credință,

Mereu fără speranță,

Mereu fără o șansă,

Mereu primesc,

Mereu dau,

Mereu iau,

Mereu sunt eu,

Mereu numai eu,

Mereu singură,

Mereu a nimănui,

Mereu suspin,

Mereu și deloc,

Mereu fără loc,

Mereu tot mereu…

Acest articol a fost publicat în Despre adolescenți și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

