Misterul Lelo Tiani

Două tinere stăteau de vorbă despre un subiect tabu:

–          Fată, am făcut o prostie zilele trecute!

–          Ce prostie, draga mea?

–          Sora mea a împlinit de curând 24 de ani și a primit un cadou neașteptat. L-a adus curierul și în loc să aștept să sosească ea acasă, l-am desfăcut eu și m-am uitat ce conține. Nu credeam că se va supăra, nu avem secrete una față de cealaltă. Adică… mai bine zis nu aveam, pentru că acum avem.

–          Și ce-ai făcut?!

–          L-am desfăcut și m-am uitat. Pe colet scria Lelo Tiani, am zis că e vreo lenjerie intimă, ceva, văzând cât de micuț este pachețelul.

–          Și ce era înăuntru de fapt. Păi era o chestie mov, ce sămăna mai de grabă cu un gadget decât cu ce era de fapt.

–          Și ce era?!

–          Prima dată am crezut că este, Dumnezeule, un handsfree, dar era cam mare pentru a fi o cască de ureche fără fir. Și-am căutat pe net Lelo Tiani… Și ce crezi?! Rezultatul căutărilor Google a fost: Vibratoare Lelo Tiani! Spuse fata cu stupoare.

–          Aoleu, și ce-ai făcut?!

–          M-am chinuit să lipesc coletul la loc, de teamă că va afla sora mea că l-am desfăcut și-mi era rușine că-i descoperisem micul secret.

–          Și-ai reușit?

–          Păi, l-am lipit la loc, dar tot și-a dat seama și m-a certat că am desfăcut coletul ei.

–          Sunt curioasă, ai încercat să ți-l pui la ureche? Întrebă prietena amuzată.

–          Nuuuu, nu mai râde de mine. Am citit pe site informații despre acest vibrator după ce am lipit la loc coletul.

–          Și ce scria?

–          Păi cică acest vibrator este foarte apreciat și lăudat în rândul cuplurilor și se numește de fapt Lelo Tiani SenseMotion. Și cică la decernarea premiilor Red Dot, jurații și designerii experți, au onorat acest vibrator cu prestigiosul premiu pentru design Red Dot, un fel de echivalentul Oscarurilor în domeniul jucăriilor erotice. Și a fost ales tocmai el din alte peste 4500 de produse care au fost în cursa pentru premiul din 2012.

–          Așadar este renumit.

–          Da, foarte.

–          Și cine i-a trimis vibratorul surorii tale?

–          Păi logodnicul ei, cine altcineva?! Doar știi că urmează să se căsătorească, o fi un cadou pentru luna de miere.

–          Da, probabil.

–          Oricum, din ce-am citit pe site, cred că este senzațional.

–          Adică?

–          Scria că designul minunat al acestui vibrator se potrivește perfect cuplurilor atunci când fac dragoste, este elegant și compact, confortabil de purtat, oferind plăcere, în timp ce tehnologia SenseMotion oferă un mod simplu și intuitiv de a controla senzațiile.

–          Wow, asta da jucărie pentru adulți.

–          Mai înceeet, nu mai vorbi așa tare. Te rog să nu mai spui la nimeni ce ți-am povestit.

–          Nu, nu o să spun, stai liniștită.

Și uite așa, misterul vibratorului Lelo Tiani fusese elucidat de două tinere curioase… 

Lelo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

