Totul despre Sistemul Android pe Android.ro

Am și eu tabletă de un an de zile și nici acum nu cred că sunt în stare să o folosesc la adevărata ei capacitate. Prima dată când am pus mâna pe o tabletă am fost foarte dezamăgită, nu-mi plăcea de nicio culoare, nu reușeam să mă obișnuiesc cu sistemul ei de operare android. Tamjă grea mi se părea cu android-ul până ce m-am hotărât să caut pe net niște tutoriale android, ca să înțeleg și eu cu ce să mănâncă treaba. Am învățat, nu zic nu, dar nici acum nu cred că îmi stăpânesc tableta în totalitate. Aveam momente când îmi venea să o trântesc, aș fi dat cu ea de pământ. Am luat-o cu gândul că voi putea să scriu direct de pe ea și să public apoi pe blog. Nu zic, pot, dar parcă nu mi-e îndemână, așa că am descoperit o nouă pasiune, jocurile. Nici ele prea complicate, căci mintea mea blondă nu este în stare să ducă prea mult. Mda, mă joc, surfez toată noaptea pe rețelele de socializare și citesc direct de pe Scribd. Dar știți, mi-a fost greu să mă obișnuiesc cu aplicațiile, am vrut să îmi bag diverse programe, am reușit într-un final, dar așa pe bâjbâite, ca orbii, până ce încet încet am învățat. Primul lucru pe care l-am vrut a fost tastatura cu diacritice, Doamne și ce greu i-am dat de cap aplicației. În fine, ca să nu fiți și voi la fel de blonzi ca mine, vreau să vă recomand un site care vă va ajuta să înțelegeți întru totul Sistemul Android. Eu încă învăț lucruri și aflu noutăți de pe site-ul pe care vi-l recomand.

Despre ce site de tutoriale Android vorbesc?! Despre website-ul Android.ro. Tot ce vrei să știi despre sitemul andoid, găsești pe Android.ro. Cu ocazia aceasta am aflat și eu când a apărut prima dată Android-ul, cine l-a înlesnit și multe altele: „Android este un sistem de operare pentru dispozitive mobile și o platformă software bazată pe sistemul Linux. Sistemul de operare Android a fost dezvoltat de către compania Google și a fost disponibil ca Open Source începând cu data de 21.10.2008. Primul telefon ce a rulat pe platforma Android a fost HTC Dream, lansată în SUA și de atunci sistemul a evoluat continuu. De-alungul timpului au fost lansate versiuni ce poartă numele de Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich și mult cunoscutul Jelly Bean” Pe Android.ro găsești totul despre aplicațiile pentru Android, ROOT, telefoane, tablete, jocuri, Firmware și tutoriale, toate au în ele miezul Android, fără de care toate telefoanele și tabletele ar fi niște jucării inutile.

Așadar dacă vrei să știi totul despre Android, intră pe Android.ro. 

Android

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

