Răsfăț pentru baie

Când eram eu ceva mai tânără, stăteam în casă cu verișorul meu care avea numai vreo 5 anișori. La vremea aceea eu obișnuiam să mă ocup de el, să îl ajut să facă băiță, îi alegeam hainele cu care se îmbrăca. Și dintre toate, îi iubeam șosetuțele micuțe, încălțămintea, dar mai ales papuceii. Avea niște paupcei fenomenali de baie și unii de umblat prin casă. Când îl vedeam mergând cu ei ca o rățușcă împiedicată îmi venea să-l mănânc cu sărutările mele. Deși suntem verișori, mai mult mă identificam cu rolul de mătușă, decât cu cea de verișoară. Și într-o zi, după baie, pe când eu îl ștergeam de zor, m-a întrebat: „Alina, de ce spălăm prosoapele, dacă ne ștergem pe ele când suntem deja curați?!” Aceasta a fost una din multele întrebări de baraj pe care el mi le-a pus de-alungul timpului. Dar le-am făcut față, că doar sunt deșteaptă, nu?! 🙂

slide_4-960x332

În fine, anii au trecut, el este deja un adolescent, eu mai bătrână, dar încă am o slăbiciune pentru prețioșii papici baie, și-mi plac atât cei pentru copii, care mi se par extrem de gingași, cât și cei pentru oameni mari. Dar nu îmi plac orice fel de papuci, ci aceia de calitate, care să aibe ceva special, atât ca model și design, cât și ca siguranță și comoditate. Am reușit să cad o dată în baie, fiind cu picioarele goale și de atunci sunt mereu atentă să îmi iau în picioare o pereche de papucei care să mi se potrivească, dar care să îmi reflecte și personalitatea. Sunt berbec, sunt cochetă și nici măcar la baie nu uit ce înseamnă să fii frumoasă. Ador articolele pentru baie, halatele, prosoapele și papucii de baie și cu atât mai mult dacă sunt personalizate prin broderie. De ce?! Pentru că la mine desăvârșitul înseamnă în primul rând personalizare. Și dacă produsele nu mă oglindesc pe mine, atunci ar însemna că nu mai sunt eu.

Îmi cumpăr întotdeauna papuci de baie, prosoape și halate de baie de pe site-ul ProsoapeHoteluri.ro. Din acest magazin online tocmai pentru că pielea mea și implicit eu, merităm tot ceea ce este mai bun; produse rezistente, frumoase și de calitate superioară. Așa sunt eu, nu mă voi schimba niciodată. Toate produsele sunt confecționate din bumbac 100% de calitate germană, la cele mai mici prețuri de pe piața românească. Însă cel mai mult îmi place că pot personaliza prin broderie până și papucii de baie, nu mai spun de prosoape și de minunatele halate cu guler șal sau cu glugă, la o calitate deosebită.

În dormitor am o oglindă mare, în care mă pot vedea toată; și când ies din baie, îmbrăcată în halatul de bumbac pufos și încălțată cu papucii de baie, mă simt cea mai curată, frumoasă și răsfățată femeie. Răsfăț pentru baie – asta da viață. 🙂

logo

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

