Termos pentru țuică fiartă

Când eram eu mică, la vreo câteva luni așa, mama mă îndopa cu tot felul de preparate care nu-mi plăceau de nicio culoare. Nu-mi plăceau atunci, nu-mi plac nici acum. Țin minte că uram oul fiert moale cu miez de pâine, făcut terci într-un castronel; sau mărul cu biscuiți, care arăta groaznic, dar care mai târziu am descoperit că este gustos. Nu-mi plac nici acum mâncărurile pasate, cu aspect de terci, absolut deloc. Mă uit vara la mămicile care ies cu copilașii afară, la canapea, la aer și la spart semințe, cum terorizează bieții copii cu diverse fierturi. Da, știu, sunt sănătoase, dar tare scârbos mai arată. Copii cel mai mult iubesc laptele și ceaiul, când îi auzi strigă numai după „ăptic și ceiuț”; și mamale, care nu se-ndură să intre-n casă să încălzească miraculoasa fiertură îi tratează numai cu „imediat pui, când intrăm în casă”; numai că în casă se intră după vreo două ore bune de bârfă. Nu spun că sunt mame iresponsabil, Doamne ferește, le cred că sunt plictisite și înnebunite de cei mici, daaaar, ca să se poată bucura atât de statul afară și să satisfacă și dorințele celor mici, cel mai bine ar fi să își cumpere un termos mancare bebe de pe BebeJucării.ro, magazin online, evident. Termos atât pentru mâncarea celor mici, cât și pentru ceiuț sau lăptic, exact ce le place lor.

572-56051-1-Termos-pentru-lichide--500-ml-BebeduE-1914-B350572

Cu un astfel de termos puteți pleca oriunde cu copilașul fără să vă îngrijorați că i se va răci mâncărica sau lăpticul, pentru că termosul îi menține temperatura, caldă sau rece, până la 10 ore, mai ales vara când e foarte cald afară. Gama de recipiente termos de la BebeJucării.ro este potrivită pentru depozitarea uneia sau mai multor mese, iar capacitatea termică este potrivită atât pentru adulți câi și pentru copii, așadar acum puteți lua de-ale gurii oriunde doriți, fără să vă temeți că se vor răci.

        Mai că mi-aș lua și eu un astfel de termos și nici măcar nu am copii, l-aș lua pentru mine. Căci un astfel de termos nu strică niciodată să îl ai în casă. Este ideal pentru călătorii, excursii sau plimbări lungi, chiar și pentru a-mi lua cu mine cafeaua la job, că și-așa nu am niciun automat prin preajmă. Astfel lichidele se păstrează fie calde, fie reci. Materialul nu absoarbe mirosul și nu schimbă gustul lichidelor. Mă întreb și dacă aș lua cu mine țuica fiartă, tot n-ar împrumuta mirosul?! 🙂 Aceste recipiente termos sunt fabricate din materiale de înaltă calitate, oțel inoxidabil, care nu va rugini și nu se va păta. Bineînțeles că materialele sunt non-toxice, că doar nu ne-om otrăvi. Peretele din oțel dublu, cu o cameră vid în interior oferă o erformanță termică maximă, ceea ce îl face și incasabil. Este extra rezistent la lovituri și poate fi spălat în mașina de spălat vase, dar cu excepția supapei, care nu poate fi expusă la o temperatură de peste 85 de grade.

Așadar, mămică sau nu, cu un astfel de termos poți umbla hai-hui cu ceai cald, lapte cald, suc rece, cafea fierbinte sau țuică fiartă, fiecare după nevoie. 🙂

BebeJucarii

Acest articol a fost publicat în De Interes Public și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

